26.2.07

I always figured there'd be time enough.

fitta också.
ibland är allt så lamslående att det fullständigt paralyserar dig, paralyserar dig så din kropp blir sten och mitt i ett steg faller du, och kan inte resa dig. bara ligga där som ett sär och vänta på att andningen ska bli normal, att dina leder ska mjukna.
ha så jävla kul.
jag fryser och min nacke är stel.
känner mig gnällig och på tvären. butter. vems fel det är kan jag inte sätta fingret på, pinpointa, men någons är det. så mycket vet jag.
någon gång borde jag tvätta mina fönster, men det är fel säsong nu.
vilket osökt leder mig till att jag längtar mig halvt till döds efter våren! sommar! skira löv, blommor, sol, strand, syndigt leverne, klänningar, bar solbränd hud, sommarkvällar, picknick, berusning, rosé, mousserat, grillat, shorts, solglasögon, sand, solkräm, doften av solkräm, ligga och läsa på balkongen, åhh åhh åhhhh!
i sommar ska jag jämt vara berusad. från morgon till kväll. yess. dekadens! dans! jag ska bli chic och degenererad författarinna. på sommaren. vilken timing! vilken fabulös plan. jag är bäst. jag är snyggast.
hej då. jag vill dö i badkaret.
(temperamentsfull!)

Inga kommentarer: