3.2.07

lying in our own dirt, I was just so happy in your boxers and your t-shirt.

ikväll är det jag, tiger och dianne. slynan daisy stannar hemma och skäms för att hon lägger upp sig för vem som helst. fläker ut sig, särar och inte känns vid några gränser. ingen smakfullhet. bara porr. kön och vätskor. sedan går hon hem med sminket smetat hursomhelst och urringad till naveln. dammfriwhore. läste i tidningen imorse att det är vad killarna kallar tjejerna för där. gud. dammfrihoror är vi nog lite till mans. (ahaha.) men ibland tycker jag synd om fjortonåriga flickor som inte lärt sig punktera lika fjortonåriga pojkars finniga, oknullade uppenbarelser och faktiskt tar åt sig. inte vågar säga åt, tillbaks. oh my gosh, you must be joking me if you think that you'll be poking me.
glömde mina nycklar på jobbet och det sög ju.
men nu har jag vin, en valpolicella, and the only way is up.
eller till inkonst. dit alla vägar bär.
min mamma tvingar mig att äta äpplekärnor och det smakar som mandel. visste ni nog inte. suckers.

Inga kommentarer: