22.2.07

you were fucking that girl next door. what'd you do that for?

bra timing. att snökaoset börjar först efter att jag inte längre behöver gå ut. yesss. poäng till mig.
idag gjorde jag yogaprogram tjugo minuter. imorgon ska jag ge mig på fyrtiofem. jag vill att svetten ska stänka om mig, att muskler och leder ska skrika av smärta. tjugo minuter just didn't cut it.
det är märkligt med snö. såhär mycket snö åtminstone. allt blir så...undantagsmässigt. provisoriskt. alla bussar slutar gå. folk drar sina matkassar i pulkor. drivorna ligger meterhöga och om man inte måste, låter man bli att ens sätta foten utanför dörren. för det finns ändå ingenting att göra. snubbla i slasket eller plötsligt stå knädjupt i snö, varför skulle man? weird.
jag kan inte bestämma mig för om jag gillar flowerbomb eller inte, och de värsta ställena det kan klia på är gommen och bröstvårtan. gommen är värst. fast bröstvårtan är långt ifrån en dålig tvåa.

Inga kommentarer: