2.3.07

I'm so tired of acting though I'm gonna do what I please.

dag är jag inte att lita på.
vad som började så bra med ett bad där jag testkörde mitt nya badsalt "japanese cypress" som blev illgrönt och doftade terpentin, vilket gladde mig storligen, har än så länge resulterat i ingenting annat än näst-intill-tårar. iallafall besvikelse. besvikelse ingen vill veta av en fredag.
i spegeln såg jag fantastisk ut, hy nästan genomskinligt blek, väldigt nicole/lily/vita häxan versus körsbärsröda läppar och ett hår som samarbetade. när jag gick utanför dörren var jag bara ful och efter att ha provat tights var jag dessutom tjock.
tack.
sen provsmakade jag en äcklig glass hos mamma, girlie (varför?), och jag vet inte.
varför äter jag glass när jag är tjockare än någonsin?
varför yogar jag inte som jag ska när allt jag vill är att bli fit och vig och snygg?
va?
så köpte lite schysst öl och normandisk äppelcider för att liksom försegla det.
och så gör det ont i ryggen. det är säkert skityogas fel.
bitter och aggressiv.
och kassören på systemet bad inte om leg. jaahaa...
ibland älskar jag att leva. ibland vill jag ta världen med mig i döden.
sådana dagar kallas fittdagar och det finns inte så mycket man kan göra.
inte ens shopping hjälper. jag känner ingenting när jag går in i en klädbutik.
vill bara ligga på en divan och bli besprutad med olika sorters parfym samtidigt som mina tankar i realtid spelas upp på en gigantisk duk framför mig och hjärntvättar mina sexslavar. själv är jag immun. jag lever såhär. jag är såhär.
tjo och tjimm.

Inga kommentarer: