30.5.07

as far as I can tell I'm being dragged from here to hell.

jaha.
jag älskar när tiden gar baklänges, när man vaknar och typ yess. torsdag. när det i själva verket är onsdag och sa dödstrist att det enda man kan göra är att (äta) vänta.
tro att man kan vinna.
sa har det varit sedan söndags. typ inte lämnat lägenheten.
och sen kommer det som en chock att man blir fet?
omg, choklad+stillasittande leverne=fatass?
jag trodde ju att det bara var mcdonalds som gjorde dig tjock?
kanske värst sinnesslöheten.
jag har ju gatt beyond den punkt da jag ens vill ga ut längre.
bara ligga och trycka bakom dörren och bita yttervärlden i fingrarna om den kommer för nära.
som svift. skomakarens folkilskna hund.
speaking of, en familj jag vet hade en ganska beskyddande hund och en dag när de kom hem lag en avbiten hand och stora mängder blod pa hallgolvet. surprise.

18.41
de avlivade hunden efter det. surprise.

Inga kommentarer: