9.5.07

give me the safe word.

sallskap ar overrated.
det regnar.
de tog dubbelt betalt for min lunch pa george pa george.
aandra sidan.
aandra sidan ar det onsdag imorgon.
jag kanske ska ta mig till en fnac, kanske ska kopa den dar interpolbiljetten.
sedan ar det den forsta helgen i juni.
da da allt nasty i mig som ackumulerats ska fa sitt utlopp. upplopp.

22.35
jag tanker att snart, kanske nar jag ar 22 (haha) sa kommer jag vara redo for, och om sanningen ska fram, antagligen tigga om, the heavy stuff.
straffa mig!
efter att jag tankt det tanker jag igen att jag inte har en aning om vem och vad jag ar.
att jag kanske borde gora ett test, kanske kommer jag tappa allt, forvana alla.
under tiden finns bara liderliga drommar jag skulla kunna salja dyrt over telefon.
kanske jag borde ocksa, finns inga daliga pengar. bara daliga flickor.
oh, lord. en vag utan atervando.

Inga kommentarer: