14.5.07

there is no way of knowing, truth with time dissolves.

ibland är det svart att komma ihag vad jag tänker.
om det är att herregudjagälskarparisvillaldrigakahärifran, eller om det är tamiggenasthemochbortfrandenhärsmutsigastadenjagstarinteut. och detärtristattvaraensam,utandig.
äckliga bakverk och smördeg som sprutar genom öronen, salt smakar bättre än choklad och ibland, ibland bir jag bara trött och längtar efter händer och värme och kärlek.
naglarna i ögonen alla âckliga snuskiga förälskade hanglande par som hänger sig fast i varandra och jag blir arg och sedan ledsen. och sedan förundrad över att jag ser det, tänker pa det, arg pa kärlek, bitter?
eller nat.
men har köpt världens finaste klänning.
och snart sa är det ju sedan och allt det där. bara vänta lite. tills tiden krympt undan. lämnat plats.

18.44
okej. jag hade rakat blanda ihop ett par av mina trosor bland servetterna i servett och kökshandduksladan. barnens farmor hittade dem. say no more.

20.18
jamen vad ska en flicka behöva göra för att fa din uppmärksamhet egentligen? som att det inte räckte att jag skickar smatt snuskiga brev, eller som om det bara är da det är roligt. inte sedan när det är söndag och allt är trist och det inte ens vankas sondags-plaster-pa-saren-sex senare. bara stenharda sängar och väckas av crazy frog alarmklocka fran andra sidan väggen.
oh happy day.
(när kommer jag bli sa vuxen att söndag bara är ytterligare en dag?)

22.34
ja, och sen blir allt ungefär bra igen.

Inga kommentarer: