26.5.07

welcome to the show tonight, you're gonna have fun in a major way.

jag promenerar härmed i högklackat jämt. man känner hur benmusklarna jublar, och kort därefter grater av ansträngning och vill dö och det maste ju equal snygga spiror.
det är sa mycket att tänka pa med det där. looks. inte lämna nagot at slumpen.
det regnar inte idag, men solen skiner inte heller.
ingen picknick i luxembourgparken alltsa.
kanske ska jag däremot köpa ost och bara äta och äta...
tills ikväll, da jag ska dansa bort den.
igar gick jag hem, fran marais till nionde. by foot. halv fem pa natten. och det kändes sa himla mycket mindre läskigt än vad samma promenad hade gjort i malmö. vilket är bade vansinnigt och inte sa konstigt.
au revoir.

18.53
gud. trodde jag slarvat bort katten men sen hittade jag honom igen.

21.54
ah. stod och blundade, minding my business i duschen när jag tror mig känna ett finger pa överarmen. i den tomma lägenheten. skrek rätt ut i dödsangest innan jag insag att det maste varit en missriktad vattenstrale eller nat. creepy.

Inga kommentarer: