25.6.07

suckin on my titties like you wanted me.

gassande sol och klarbla himmel.
mina ben är för trötta för att ga.
vill bara äta vinägerchips och lata tiden ga. kanske vill jag att det ska storma och regna och smattra mot glastaket i köket ocksa, men det är väl sadant man inte kan säga.
en annan sak man inte kan säga är att svarta barn ser ut som sma söta apor.
men om man tycker det da?
att de stora ögonen och de stora leendena skänker en vis babyapkvalitet till ett bäbisansikte, i jämförelse mot vita barn som bara är knubbiga och ser ut som degar.
som zahara jolie pitt. shimpans, nagon?
kanske har karen blixen daligt inflytande pa mig, hennes koloniala mentalitet har kletat av sig och jag kommer vakna inatt ocksa och hota sparka alla mina svarta tjänare om de inte genast gar ut i djungeln och hittar en babyantilop at mig, innan gryningen. jag skiter i om det är oresonabelt.

hittade aa baddräkten i butiken pa beaurepair och om jag far pengar kanske jag köper den.
den var sa högt skuren bara att den lär glida in mellan skinkorna och jag vet inte om jag tycker det är hot.
förövrigt var det fel jävla kod och nu har jag ingen aning.
hur kan siffror bara försvinna sparlöst?
blir sa trött.
jag ska köpa med mig baguette hem. awesome. ska ge en till mamman ocksa, fatta att det är den bästa presenten hon kan fa. crazy.
gud, vad jag längtar efter att fylla min planbok med cash. frasande sedlar och bara mmm mmmm.
maste hitta ett lukrativt extrajobb till hösten, maste feed min shoppinghabit. maste bada i pengar.
kanske ett fancy stripphak?
ärligt är jag inte främande för tanken, asmanga flugor i en smäll. motion. tuffa skor. köpa underkläder för jobbet och inte som en privat last, kanske tom kan sätta upp pa nagot slags representationskonto. och pengar da alltsa. som i lost in translation, vem skulle inte vilja jobba där? speciellt om publiken är mestadels japansk, skulle vara en blast. peaches och japaner. fast det gar inte. tänk att klä av sig inför ett helt folk av petita sma dvärgar med min svenska benstomme. ingen flicka mar bra av att känna sig som en valkyria.
hej da.

Inga kommentarer: