31.7.07

I can't shake this feeling I've got, my dirty hands, have I been in the wars?

det bästa är när man inte legat på kanske en vecka.
huden blir elektrisk.
man kommer om någon tittar på en och en förvillad beröring i farten belönas med valfritt orgastiskt läte.
en iaktagelse.
en annan iaktagelse är att om det åandra sidan gått för lång tid, säg en månad, kommer man över sextröskeln och kroppen blir enstörig.
typ, rör mig inte.
då måste man övertala och tvinga den till förnuft.
kom igen nu, var en good sport. take one for the team.
kanske underlätta med lite prepwork.
en annan grej är att jag skulle ta handkräm men sprutade ut alldeles för mycket. det landade som en sats i handflatan, skitäckligt och jag var tvungen att smeta av hälften i papperskorgen. det ligger nu på den svarta sopsäcken och ser, förstås, ut som cum. det måste vara något fel på den.
min inpackning ser förövrigt också ut som det, känner mig så jävla kluven varje gång det är dags för hårvård.
vill ju inte att det ska bli styvt.

Inga kommentarer: