13.7.07

now strut those shoes we go roaming in the night.



awesome dag.
nya erotokritos lackpumps för 600 pix, stackars mig då, 75% rea, hahahahaa.
teriyaki steak soba på wagamama, räkdumplings, asahi och en chokladkaka med vitt chokladöverdrag och en mörkchoklad/wasabi sås innuti. mmm. och, bäst av allt, gratis. gott.
min mage gråter.
provade också en little marc kjol för 10åringar på storm och den passade. hahahha!
och väl hemma, high on life, tog jag iv testet och skrapade ihop en sisådär 131 poäng och visar mig vara mer intelligent än 98% av sveriges befolkning.
inte illa.
trots att intelligenstest naturligtvis är humbug och lurendrejeri, precis som betyg helt godtyckligt och betyder ingenting.
men, när det nu gick så bra så kan jag väl kosta på mig att skratta inombords en stund.
vilket egosex.
smal och mensamaterial, i en och samma flicka.
nu ska jag ikläda mig mina nya kajsa anka skor och larva mig iväg mot möllan, sweet wine och senare jeriko. debaser. natten är min.
jag älskar att leva. jag är bäst, vackrast.
ahh.

Inga kommentarer: