4.7.07

you will die die die die. die die die die.

äh.
glöm det.
fan vad irriterande jag är.
plus taskig.
fast igår bjöd jag på middag och vietnamesiska summerrolls. rätt snällt faktiskt. och jag har inte ätit summerrolls sedan jag var i new york förrförra gången, fatta. nästa gång ska jag bara äta sådana. åtta stycken kanske. eller sex.
och 55 kronors cavan på debaser, check it out.
och andra saker, varför kan jag inte ladda ner det satans dokumentet jag måste översätta?
varför fungerar aldrig teknik?
varför fungerar det speciellt inte när det är bråttom?
varför är leilas mat på tv4 plus så jävla creepy? tror hon att hon är het när hon masserar in honung i kycklingfileer och inte kan fokusera blicken? ha falsettröst och fnissa hela tiden, hade det vaqrit för femtio år sedan hade hon blivit inspärrad. man undrar ju, är det så roligt att laga mat, måste man vara så lycklig?
måns zelmerlöv, varför är hans ben så korta? varför går hundvalpsgrejen hem? vem vill ligga med någon som man inte ens kan låtsas vill göra en lite illa? och ronnie sanddahl, jag kräks. vems trosor försöker han komma innanför? bara en tolvåring kan tycka att han är romantisk, vill han knulla tolvåringar? försöker han snärja dem med att agera som deras idealiserade bild av mannen och vuxenlivet? "och så ska vi vara jättelyckliga och han är jättensäll och mysig och gullig och vi kan gosa med kaniner och kanske ha rosa kuddar i vår soffa." sen blir man äldre och fantiserar bara om våldtäckt och förnedring och börjar hata allt och alla, speciellt våldtäcktsmän och fjantar som ronnie sanddahl som bara vill verka som schyssta killar. som om vi inte förstår bättre.
och vädret, vad är grejen med det?
och två månaders kötid till frisören, orka.
men vad har man för val.
plus att jag måste gå till apoteket och det är ju värdelöst. vet ni hur lång utbildningen är för att få lov att sälja medicin? det är inte som att de blandar den själv, enda svårigheten ligger i att tyda doktorns handstil (gör de det med flit? vill de döda patienterna och sedan skylla på apotekaren som oops, läste fel på receptet?)och på det kastar de bort nästan motsvarande en hel läkarutbildning. hahaha. och så tar det tusen år och man trängs med leprasjuka pensionärer och vattkoppiga barn och allt är så äckligt att man vill svimma och dö.
och så vill jag ha nya skor och bli smal och snygg igen och så vidare.
det är så mycket man vill jämt.
kunna tuffa saker.
ha nunchauk skills, computer hacking skills. mortal combat skills. pistolskytte skills. mad franska skills. ochsåvidare.

Inga kommentarer: