25.8.07

the arc of time.

mina händer har fått cp.
en liten släng, bara.
skakar som om det varit en lång natt av substansnyttjande.
sanningen är att jag var på femtioårskalas.
låg i sängen by 12.
så det känns knappast rättvist, eller motiverat, att jag skakar som en pensionär med abstinens.
det var hursomhelst awesome och jag har har bestämt mig för att sluta umgås med människor i min egen ålder. minst trettiofem ska mina framtida buddies vara.
kir till fördrink och sofistikerade tilltugg som oliver marinerade i rosmarin och varma mandlar med olivolja och havssalt.
fortget about dåligt vin och, arghh, öl!
står inte ut.
raida skafferiet och hitta knäckebröd, eventuellt.
det känns som om jag växt ifrån det.
som om jag åldrats.
som om nästa steg är att dö av just, hög ålder.

Inga kommentarer: