17.8.07

bacteria breeds on a microscope slide.

igår var vi på förhandsvisning av knocked up.
typisk urdålig skitunderhållning och jag skrattade nästan lika mycket som till 40 year old virgin.
ahh.
men, ett varningens ord bör uttalas, har du inte lust att se ett babyhuvud trycka sig ut genom vaginalöppningen bör du blunda i lagom tid, det märks när det är dags. annars kommer du genast boka tid för sterilisering. själv jag kommer inte kunna ha sex på två år och vem ska betala min terapeut?
när jag kom hem läste jag overheardinnewyork och tjuvlyssnat.se kommer aldrig kunna mäta sig, någonsin.
varför är svenska luffare så jävla tråkiga?
och busschaufförerna säger aldrig något vitsigt över högtalarsystemet.
typ inte ens hej. bara när någon roat sig med att trycka stopp och inte gå av vaknar de till liv, och det blir ett jävla liv.
helt utan proportioner.
bara stannar bussen och skriker.
det hände heela tiden på väg hem från dammfri.
himla niorna på styva linan.
killarna trodde de var coola när de tryckte på stoppknappen. tjejerna himlade med ögonen och lät ändå deras acneinfekterade hy snudda vid sin.
blä.
en gång när jag skulle åka till falsterbo och var snål och bara köpte en barnbiljett till vellinge ängar kom chaffisen på mig och jag var tvungen att gå av. sitta längs den jävla motorvägen och vänta på nästa buss. det var min lillebrors födelsedag, jag kom försent.
det roliga är att när jag tittade på tidtabellen såg jag att det skulle komma en buss närsomhelst och bara yess, tills det slog mig att det ju var den jag blivit avkastad ifrån.
ibland sover hjärnan.
det gjorde den inte imorse klockan halv sex då jag vaknade och inte kunde somna om.

Inga kommentarer: