16.8.07

everybody knows, she's just a little tease.

den här helgen har allla förutsättningar att bli den mest minnesvärda på länge.
det börjar imorgon klockan åtta när jag har tvättstuga, hooray, och tar ett tillfälligt uppehåll tills klockan 16 när jag ska fira min mammas bemärkelsedag med blommor och bad och ett ekologiskt spakit och ett yogaträningskort för iår, iår slår vi på stort.
sedan äter och dricker vi, någonting himmelskt gott som får våra smaklökar att jubla och munnar att slå ut i blom, innan vi beger oss till mölleplatsen och tittar på tingsek, kan ju bli festligt.
härefter luckras planen upp och vi gör det som faller oss in, går dit vår äventyrslusta för oss.
på lördag jobbar jag och det ska bli skit skit skitkul, sedan snabbt hem och göra mig iordning inför gary och pernillas bröllopsfest. bröllopsfest!
jag adore allting som är organiserat, en fest utan mat är ingen fest som jag brukar säga, och här kommer det finnas både mat och tårta (!!!) och glada finklädda människor och så ska vi fira och fira.
jag hoppas att det inte är grädde på tårtan. då dör jag.
är såå exalterad.
som ett barn på julafton ni vet.
måste äta.

Inga kommentarer: