25.8.07

I'm fire come on.

det susar i mitt vänstra öra som om pulsen satt där inne och bara jobbade, jobbade.
febril verksamhet, verkligen.
såfort jag böjer mig ner framför de manliga kunderna tror jag att jag aldrig kommer kunna resa mig för blodet kommer överraska mig med att bryta sig ur mitt fängelseöra och spraya allt och alla med sin äcklighet.
jag behöver inte ens böja mig, det räcker med att jag sväljer.
lyckat.
lycka!
kan räckna minuterna med bara örat.
ska utmana alla kunder och lura byxora av dem.
ingen har hört talas om någon som är så överjävlig på att beräkna tid.
som om jag var indier. nåt slags geni. nån slags savant. ett freak. du föddes på en lördag, 25 augusti 2856 kommer infalla på en tisdag.
i torsdags, i sista-dagen-innan-lön-daze åt vi på indian express.
jag valde madras.
(!!!)
det stod att den var "stark".
jag tror att kockjäveln gjorde den "extrastark".
min tunga brann, min hals brann, mina tänder brann, min gomm brann, mina ögon grät och min näsa spottade ut snor.
mmmm.
det finns ingenting som främjar apptiten som en lavinartad snorattack.
kocken kom ut och skrattade åt mig sen.
som om det var mitt fel att han inte kan laga mat.
inte har koll på kryddburkarna.

Inga kommentarer: