21.11.07

cause I lived with many ghosts when I was younger and I will live with many ghosts until I go.

jag förstår ingenting, tiden är helt ur led.
igår kändes som söndag men idag är jag övertygad om att det är fredag imorgon.
hej önsketänkande.

håller på och skickar ansökningar, gör mig förtvivlad. och förvirrad. och ganska nöjd, typ.

tror att kanske strejken tar slut snart, ohhh, vad coolt det vore då, kunna ta metro utan att planera två timmar i förväg.
bara lite nonchalant släntra ner och ta nästa tåg, avgång om tre minuter.
plus, plus, det stora F:et.
oplanerat bara, äta?
sista minuten hångel.

vet inte riktigt hur jag känner för nya wong kar wai filmen, utan tony leung liksom, men med jude law...hur tänkte han där?
gör mig orolig, tänk om den är skit och jag bara...kan aldrig känna likadant igen.
tänka på in the mood for love och happy together och 2046 med samma hjärnhandskänsla i magen.
som bara kniper och kniper och all luft tar slut.

mina bitmärken skiftar i färg, imorgon måste jag absolut tvätta håret och dessutom väntar läxorna. conditionel.
pourriez-vous m'aider?

Inga kommentarer: