8.11.07

you said what I wanted from you.

så finns det ju andra saker också.
som de korrekta avsluten på mail.
som en stilla undran över vart jag ska bo i sverige och efter det, vart ska jag bo i paris?
oändligt mycket viktigare.
han sa att livet verkade så lätt för mig och det är väl sant och så, men fan vad svårt det varit att komma till den punkten, och egentligen är det väl inte lättare heller, annorlunda. bara. en annan femma.
inte bita naglarna för att datumen flyger av kalendern.
ingen sömnlös oro.
självklart uppdaterar jag mailboxen var tionde minut, men kom igen.
allt annat vore ju obegripligt.

kollat priser på sorbonne. vet inte. kanske är jag inte ens berättigad studiemedel. jaahaa.
så går det när man konstant stoppar huvudet i första bästa hål.
men det ordnar sig väl också.
och jag kan väl leva på luft och kärlek och doften av boulangerierna och det där.
inte langa upp kortet på apc.
vi såg baisers volés kanske i lördags, jag har inget begrepp om tid, och jag känner för att lägga mig under täcket och säga hans namn tills språket upphör, tills jag inte kan höra vad jag säger.
så det blir bra. det är bra.

Inga kommentarer: