9.4.08

there are people out there who all somehow make it through life, though they are uglier than you are.

så jag gjorde provet, ändå, två timmar försenat men still, bättre sent än fredag?
eller, nej, aldrig hade varit det bästa alternativet.
läraren hasade suckandes runt i klassrummet och demonstrativt börjar inte ens förklara med vilken utstuderad avsky hon gjorde det.
- jag har faktiskt bättre saker för mig, så att du vet.
och - så, varför bor du i paris och varför läser du den här kursen då? du tycker att skolan bara finns till för dig, ellerhur? phuuuu.
när jag svarade viftade hon med handen och sa nej, prata inte, skriv så vi kommer härifrån någon gång.
jag vet inte.
otrevliga människor?
det verkar så vansinnigt, nej beyond det, onödigt.

nu är jag utelåst och har ätit en lakritspuck. halva föll på marken, men lika glad var jag för det!

Inga kommentarer: