24.5.08

don't you let me go, let me go tonight.

jag är igång med vinet igen, och glassen.
liksom, det finns en gräns. jag tror jag gick över den igår.
men det är såhär det är att vara heartbroken?
det var så länge sedan sist, och då var det inte som nu. så jag har ingen aning. om vad jag ska vänta mig. hur man ska göra.
men kanske är vin och och allt det sorgligaste jag kommer åt inte lösningen.
så har en idé om jeriko och kleerup. någon som är snyggare än vad han är. dans och flirt och fun and games.
kort svart klänning. den drillen, om jag bara kunde det spelet!
han frågade mig idag om jag träffat exet, vad är det för fråga? ska det betyda?
men nu är jag på fel sida av obsessing igen.
en evig balansgång.
försökte skriva, det är svårt. att jobba är också svårt och imorgon kommer målarna klockan nio.
jag har så mycket att göra men inget sätt att göra det på.

Inga kommentarer: