28.5.08

gud, mitt liv.
vaknade fem i morse, kul tid att vakna på! efter ytterligare en natt fylld av drömmar om bara honom. såklart.
så sleep deprived att jag känner mig bakfull, huvudet värker pulserande, ögonen går i kors.
vad jag vill göra är att sova på en filt i solen men istället måste jag förbereda för de två proven jag har klockan fem. som jag inte ens öppnat boken för att plugga inför än.
vill gråta när jag tänker på det, jag är för trött, kraftlös, jag vill ha hans händer i mot mitt ansikte och sova tills jag vaknar, kanske imorgon.
han uppskattade för övrigt min grand gesture, min deklaration, speciellt slutet eftersom det var hett, men han vill fortfarande inte göra något commitment. han är så feg, jag förstår inte varför han inte bara erkänner already att jag har honom virad runt mitt lilla finger, så är vi klara med det liksom.
kan ägna oss åt steamy....mailsex. istället för att dra ut på det till juli och sen cave in.
effektivitet, har han inte hört talas om det?

Inga kommentarer: