27.5.08

if cupid's got a gun.

gud nu är jag där med tvångsuppdaterandet av inboxen.
en uppgivenhet och ingenting att sätta imot med när den kommer.
det kommer finnas ett nytt, kort, meddelande senare, men inte än.
och det kommer vara allmänt, generellt, intetsägande och jag vet allt det här, jag vet, men jag måste sitta vid datorn ändå för jag jobbar här och inboxen är en öppen flik längst till vänster och jag saknar honom.
och även om han inte kommer säga det jag vill höra, så vill jag inte vänta längre än nödvändigt.
och det här är destruktivt, dåligt, dumt, dåraktigt, dödskorkat.
och jag vill säga, men och?
fast det är ju inte så. det här är ju mitt liv. jag måste putta honom ifrån mig, hans betydelse, annars kommer jag sitta här hela sommaren när han gör god knows what, väntandes på allt det som inte kommer.
helvete också.
jag hatar när jag ser klart.

Inga kommentarer: