29.5.08

if I were you I'd keep my legs apart, forget about my tainted heart.

vaknade för övrigt fem idag också. funderar på sömnpiller men idén skrämmer mig.
situationen börjar bli ohållbar, jag har inte sovit som det är meningen att man ska sedan förra lördagen och jag har ett jobb att sköta, men allt jag gör är att fantisera om sömn, om mjuka sängar och fluffiga täcken, en plats i solen, värme i nacken och ryggen.
eller, inte bara, men ändå.
googlade bilder på emile hirsch, nivån då, så pinsamt låg - är han snygg? eller inte? är det det viktigaste jag har att tänka på klockan åtta på morgonen liksom?
kom iallafall fram till att han är snygg ibland.
nu funderar jag på att gå till stranden och dö mellan två dyner, hittas av ett barn med en spade när sommarlovet börjat.

Inga kommentarer: