9.6.08

yeah, when you're not feeling holy your loneliness tells that you've sinned.

har en intervju som nattportier på torsdag, ser charlotte rampling framför mig. eller, det är vad jag hoppas. sanningen är säkerligen inte lika sexig, när är den?
har förövrigt varit på samma flådiga butiksinvigning som henne, sonia rykiel på bd saint germain, jag, med tom champagnekluckande mage jagade hors d'ouvresen som svävade runt på brickor i sluten av serveringspersonalens uppsträckta armar, charlotte var något svalare. begagnade sig säkert av anna wintours in-ut princip, jag såg henne i varje fall bara en gång, briefly.
i slutet av den kvällen blev jag kysst av en rultig man med en modeblogg, killen (vilket är hans nya namn) gick i taket.
och där, ett ögonblicks väntan på nostalgitrippen som inte kom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbade du med mode du oxå?

poorandaging sa...

ohh nej. jag är bara connected.