1.9.08

dieu seul me voit.

jag och exet kommer aldrig bli jag och exet.
det står nästan ohyggligt klart.
så när han i fredags berättade att han just kommit hem från oslo, var det droppen.
och jag ställde det enda, fåniga ultimatum jag har i min kraft att ställa.
antingen ses vi, eller så pratar vi inte mer. för annars kommer vi förtvina över internet och stelna i ett slags förhållande som kan ta vägen ingenstans.
han opponerade sig.
vi diskuterade.
i ett upprört utspel sa jag - må frankrike sväljas i en gigantisk jordbävning och försvinna från jordens yta.
sedan bad jag om ursäkt.
long story, men dagen, och natten kulminerade med skypesex och det finns nu en bildserie av mig gömd djupt, djupt inne i hans dator.
jag vet inte.
det gjorde ju inte saker precis klarare.
har jag plötsligt blivit mitt ex:s älskarinna nu?
internetälskarinna?
vilken otroligt, helt vansinnigt otillfredsställande sak att vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sicket dilemma