9.10.08

come on skinny love, what happened here?

en sak. är att jag funderar på hur man lever mer. större. innerligare. uppriktigare.
bon iver flyttade till en stuga och levde ett helt annat sorts liv för att få bukt på det gamla.
jag vill börja andas djupare och se mer. känna mer. tänka friare. vara friare. jag vill låta själen ta mer plats, göda den och locka mig själv att växa mig större, starkare, vackrare.
låta mig breda ut mig och kunna ta mer plats.
sluta spara tankar och idéer i lådor som aldrig öppnas. säga alla ord som måste bli sagda.
göra aktivare val, vara mer närvarande i kroppen och huvudet.
släppa taget om mig själv. öppna upp, vädra ut.
på chatêlet gick en duva på perrongen vid rer:en. chatêlet är så stort, rer:en är så djupt under marken.
jag undrar om den någonsin hittar ut, hur den kom dit till att börja med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Precis så. Och duvan.

poorandaging sa...

ja duvan. jag tänker fortfarande på den. på det andra också.