12.1.07

everybody knows her name at the recreation centre.

ov tre timmar.
jobbade tio.
gick till acnekväll.
blev kär i följande;
minikort ribbad bomullsklänning med tunna axelband och lågt skuren rygg.
svart bomullskavaj med långa slag och stora fickor.
korta shorts med hög paperwaist midja.
SKORNA!
urtvättade ljust gråblå mjuka jeans.
svart lite fyrkantig t-shirt/linne med korta ärmar och lågt skuren rygg.
cyklade hem i stormen och regnet.
öppnade elräkning på 1987:-
är det lönt att leva?
(jaaa!)
har mina kate på mig idag. röda med svart spets. kattigt. och köpte klänningen. och parfymen är antagligen skapad enbart för mig. såå het.
nu verkar det inte finnas någonting kvar att göra annat än att ta ett bad, tvätta the god damn hår och eventuellt lägga ansiktsmask?
gud, det är så underbart att vara tjej!
hade också mina marcella idag, 10 cm i säkert sju timmar utan att svimma. ett steg på vägen mot fullfjädrad kvinna.
dvs, kock i köket, värdinna i vardagsrummet och en hora i alla andra.
yesss.

23.15
föll i rulltrappan när jag köpt min lunch också. kommer få ett blåmärke stort som en tennisboll. bringing sexy back.
appropå det förstår jag inte riktigt varför jag gjort det till en vana att sminka mig naken i fönstret. (det är förstås för att följden blir så, men ändå. kimono?)
(idag var odelay tillbaks. long time no see beck tänkte jag.)

Inga kommentarer: