14.1.07

suck your lemonpeel dry.

trodde att jag kanske aldrig skulle komma hem.
lämnade den jävla cykeln utanför anna i tanken att den var "säkrare där" istället för utanför kb. skänkte däremot inte en tanke på min personliga säkerhet och att jag blivit överfallen och rånad tre gånger på, just det, vägen mellan anna och kb. köpte en falafel också, utan saltgurka i, heaven knows why, en falafel är ju inte ens en falafel utan de himelska saltgurkorna. mmm. cornichon!
och regnade gjorde det och kallt var det.
och kul.
daniel, han är killen med choklad i, alla gånger!
haha.
nä, det är han inte.
vi bara mindes den gången vi telefonterroriserade en tjej vid namn fatima som i fåfäng förhoppning givit honom sitt nummer nerklottrat på en servett på ufo, och som vi en och en halv månad senare på heleneholms nattbandy ringde så många gånger att hon tillslut hotade med polisen. (den gången skickade också victor ett mms på sin manlighet till mig. han tycker också att jag borde försörja mig som strippa.)
samma skrot och korn.
pure evil.
och jag skickade ett sms av den typen som man kan tro att man bara gör när man är packad, fast det var jag inte. jag tyckte att det kändes rätt.
haha.
(han hade också glömt att det var han som kläckte ryktet om annika som "hon som sväljer". förträngt. vissa saker hör bäst hemma där.)

Inga kommentarer: