21.2.07

what's so easy in the evening by the morning is such a drag.

aight...
tvättning down, nu är det bara det jävla livet som ska klaffa.
inatt vaknade jag och kunde inte somna och tänkte på min skam och på döden och att det på sätt och vis är befriande att man ska dö, och då slog det mig.
återfödelse!!
tänk om man dör, och sedan föds man igen. och allt är värre. trailor trash/hivsmittat barn i afrika/polsk hora/fatty boom boom/konstig hudsjukdom i valfritt u-land?
det finns så många jävliga livsöden och jag vill bara hoppa av återfödningshjulet.
karma är way för sent, jag är dömd till att harva mig igenom liv efter liv. nederlag och missöden. tacka och ta emot.
åhh gud.
plus att jag är för ung för att tänka på döden, men ibland är det som om det inte finns val. och så är allt som finns bara val. jämt, val överallt.
jag lägger ibland fälleben för mig själv tror jag. det är destruktivt och dumt. måste sluta!
pengar?
värdsligt!

Inga kommentarer: