21.3.07

you know what's a good diet? gum!

eller - if you're not anorexic, you're fat.

bläddrade förbi dr phil innan, och det var en knarkartjej som följts av en exjunkie och hon rökte crack och sköt heroin och kunde inte prata och hade bölder i hela ansiktet och kunde inte gå och det var ärligt talat det äckligaste, mest upprörande jag sett i hela mitt liv. så sjukt offensive och hur kan de visa det på tv, klockan sju? jag kommer inte kunna sova. var tvungen att byta, mina ögon blödde och hela min kropp skrek att den inte kunde ta mer craziness.
"sarah's in heroin heaven" och jag har föralltid dött en bit. hah, hon bara "heroin håller en ung". kanske ett av de grymmaste exempel på hur någon blivit förd bakom ljuset. med hjälp av ett gevär och ett grymt kikarsikte skulle jag kunna vara en dexter för junkies, en räddare i nöden, sort of. döden är himmeln bredvid att dreglandes skjuta sittandes på en gravsten, liksom. eww. det var verkligen alla sorters fel. kan inte komma över det. jag är väldigt touchy med droger.

Inga kommentarer: