28.5.07

baby baby you're really the best.

kändisar jag har sett i paris -
* mats sundin m. blond hockeyflickvänstyp. (att vara hockeyfru är en miljard ganger värre än att vara fotbollsfru. jag far utslag bara jag tänker tanken. uhh. -säg det igen! -hockeyfru, hockeyfru! -uhhh.) pa colette. han tittade pa en dyr klocka och blonda hockeyflickvänstypen (iklädd vitt linne, självfallet. ingen hockeyflickvänstyp skulle bli caught dead utan vitt linne. halla.) beundrade den/honom bredvid.
*gaykillen i den franska serien som gar pa lördagar pa tvaan.
och det är allt.
nej, en eventuellt brasiliansk, modell som jag inte kommer ihag vad hon heter ocksa. i marais. hon skulle pa casting.
ganska oglammigt. alla tuffa bor ju här. sofia coppola. marc jacobs. etc. karl lagerfeld.
jag trodde jag sag kungen ocksa. fast det var inte han. damn it.

13.32
angande marc sa är det omöjligt att smälta transformationen.
ska nu alla fa en chans eftersom det uppenbarligen kan gömma sig en sexuell uppenbarelse bakom vilken sunkig fasad somhelst?

Inga kommentarer: