27.5.07

no time for joking.

jag har ett spar en växel och nu är det say it right för alla pengar och det är inte bara timbalands huvudrörelser och det fantastiska sätt han höjer ögonbrynen pa. det är you don't mean nothing at all to me. det är mcdreamy och tony leung och det är hjärtan som ingen vill ha och det är att springa in i olycka och älska den helhjärtat och jag är sa förstörd och det pirrar i magen och you could mean everything to me. fast det inte är och blir och jag vill i hemlighet alltid vara olycklig. alltid längta fel och vilja daligt.
växa upp och förlora allt man ville ha och sen knulla utan preferenser förvrida alla huvuden, alla blir ju kära i den som absolut inte vill veta av en.
det är ocksa sa okänsligt och själviskt att tycka att det är mer romantiskt (spännande!) med brustna hjärtan istället för hela varma lyckliga.
att förtvivlan och broken heartedness haller längre. aldrig tar slut. ett evigt avtryck.
kanske en kreativ vinkel ocksa, som att vara drogromantisk, ingen wong kar wai utan despair och förhardnad, ingen goethe utan werther.
inte ens grey's anatomy.
ahh, visa mig ett stelt ansikte och nagra meningslösa ligg och kanske lite dramatisk cigarettrök och jag kan inte sta pa mina ben. igar försökte jag fa in porrkanalerna, men det gick inte. appropa heart ache och snyggt foto da alltsa.



22.42
alltsa. jag avgudar daniel. men om han sa att han inte ville ha mig längre skulle jag bli tokig av atra. eller, nu är jag det jämt men annars. det kan göra mig trött. varför är man bara inte mer normal. enklare. kanske handlar det om att inte ta för givet ocksa. slutar tramsa. slutar jiddra, börjar trolla. ha.
kanske vissa faktiskt inte vill vara kära. bara trana och fana och dö en gang i timmen. tycka synd. trösta sig. den ultimata egotrippen. gud, sa fult och cyniskt. välja omöjligt och sedan vältra sig i självömkan för att det, oops, inte funkade. casha in mercy fucks pa den där iskalla typen som krossade ditt hjärta. buhu.
det vill inte jag. jag vill bara se allt rosa och känna jorden snurra.

Inga kommentarer: