27.5.07

all the time in the world.

ahhh.
regn.
det är sa uppfriskande.
jag hoppas det aldrig slutar.
jag vill ha waterworld och apokalypsen samtidigt. eld och vatten i ett upphetsande, utmanande samspel. hur de ska slass mot varandra för sin överlevnad. medans vi bara kryper ihop under deras överhöghet och hoppas pa det bästa.
funderar pa om man hellre drunknar eller brinner upp.
igar sag jag dexter. det är nagot jag ska fortsätta med. fast dalig casting att ge en roll till nagon som är sa jävla lik keith, varje gang hans ansikte var i bild var det det enda jag kunde tänka pa. och timbaland. jämt. jag är verkligen en sucker för minspel. ahhh.
idag har jag olika tapeter pa agendan. kanske pirates, popcorn och en promenad till champs elysée skulle totalt make my day. en café crème pa la perle?
fjortonfyrtio liksom, inte brattom fatta viktiga beslut.
ta mina sma tygskor och ga ut i översvämningen. bli blöt och kall och promenerad. mmm?

18.00
det är ocksa en sa fine line mellan att tycka att det vore pa sin plats med ett mail och vara needy.
det slutar heller aldrig regna.

19.35
sa har det slutat. fragan är om man maste ga utomhus?
ibland far jag san angest över om jag borde. ga utomhus tillexempel. och kan inte avgöra om det är viktigare än att göra som man känner för.
sa himla ynkligt.
och om det regnar liknande nästa helg kommer jag vara tvungen att ställa nagon till svars.
varför gör du sahär? skärp dig för fan.

Inga kommentarer: