17.5.07

the one you want the most will be the one that you defy.

jag gör saker jag inte känner igen.
det är inte meningen.
tänker elakt, later arg, utan att mena det. utan att tro pa det, det bara blir, kommer ut fel. smyger upp, överraskar, jag vill inte lata sa hard, inte vara sa typisk.
jaha. sa vad har DU gjort da? vad har du GJORT?
varför har du inte?
det finns inga direkta rätt, men det känns som om du med flit gör allting fel.
det är sa märkligt.
försvinner och kommer tillbaks, jag känner hur jag blir yngre, dummare. att borde veta bättre, vet bättre.
idag promenerar jag promenad plantée, lunchar kanske pa la perle, eller le café. säkert regnar det. kanske sedan bio, jaketherapy som start pa min retailhappiness session imorgon. agent p pa printemps sedan MJ igen, presenter att köpa, parfym att prova.
kanske träffar jag maja och ida pa kvällen. kanske är jag kattig, dansar.

11.45
när jag loggar in pa min hotmail nuförtiden tänker jag inte heller hotmail som hett/varm mail utan hot som threat. treathmail. hotpost.
det har definitivt nagonting med saken att göra.
igar hörde charlotte fel när jag sa torbjörn och trodde jag sa horbjörn, undrade om man kunde heta sa. dog tva ganger av aterhallen skratt. kids say the darndest things.
do you wanna drink some alcohol?

Inga kommentarer: