16.5.07

is it all over my face?

you put them babies to waste.
nu regnar det. nämen!
jag känner mig lurad och snuvad och berövad pa konfekten, salt allt och tappat pengarna. sommaren? vart är du?
men jag har köpt en marc t-shirt och det är väl ett slags plaster.
funderar pa att köpa upp alla mina pengar och sedan lägga in mig pa shoppingrehab. som föräldrarna far betala. ka-ching. (jesus vad underbart det skulle vara. eller inte?)
prata om min barndom och oron som tvingar mig att spendera, konsumera. att det känns som om jag inte finns annars och rösterna blir sa arga om jag vagar mig pa att lata bli.
funderar ocksa pa att börja jobba pa vouge. alla blir smala pa max tre manader. jättesmala. petite. det är väl nagot i luften, inga chokladkex där inte. HA!
plus att man far dyra saker fran fladiga märken. win-win.
det är den femtonde, tid överraskar mig ständigt.
hej da!
ps. glömde, mina apc sandaler kan vara ett av mina bästa köp ever, när jag sätter pa mig dem är det som att banden smeker mina kinkiga fötter och de bara; jaa, jaa. sa gudomligt sköna, jag fattar ingenting. skönare än espadriller, bättre än manolo's och de ska ju vara bättre än sex, säger madonna. och hon vet väl? ds.


19.44
jag blir gnälligare och gnälligare.
pa saker som inte brukar göra mig gnällig.
vill att folk ska säga "ohh vilken god mat du lagat."
"vad jag saknar dig sa mycket att det känns som om jag inte kan sta upp."
"vad snygg du är idag."
det spelar ingen roll alls att det inte är sant, jag älskar när folk ljuger för mig.
inatt drömde jag att mamman var sparlöst försvunnen, kanske kidnappad eller mördad. omväxlande att det inte var august, iallafall.
ohh. jag tror verkligen verkligen att jag behöver shoppingsjälvmedicinera mig. ta en varm lang dusch. (vatten är min bästa vän pa fler än ett sätt.) och dricka. mm. dricka! gott! kul! fest! spy! däcka! spy! spy! vakna! vilja dö! lova aldrig dricka igen! vilja dö! huvudvärk! ma illa! vilja kräkas, inte kunna! försöka, förgäves, sova! ga till simning! pa allvar vilja dö! lova pa hedersord aldrig dricka igen!
det kommer inte hända. det kommer börja regna igen och jag är rädd att jag smälter da. mina handleder har sett sa ömtaliga ut de senaste dagarna. önskar dock att jag köpt de där jävla jeansen och marc parfymen ocksa. men, det är ju som vanligt en dag imorgon ocksa. snopet annars.

Inga kommentarer: