15.5.07

why did she do it? was she scared or was she bored?

efter regn there is sunshine.
och mm, despair är ju schysst och sa, selfpity och äta för ätandets skull, äta för att leva, inte leva för att äta, kom ihag?!
vad jag försöker komma till är att det är nu det är da som är dags, och det har jag sagt manga ganger men nu ska jag iallafall ga ut även om det är kallt.
göra sitt bästa i väntan pa bättre tider.
det där om lots of opportunities, make or brake.
gäsp.

18.37
boooring.
och sedan är det mat pa tapeten igen, our work is never over.
regnat i kanske tva timmar, och ursäkta mig för att det gets to mig da!
(lyssnar pa discovery med charlotte. är man ett franskt barn sa är man ju faktiskt ett franskt barn.)

18.58
jag vet inte, igar lag jag och tänkte pa sa konstiga saker. att det kanske är därför allting är sa konstigt nu.
ibland inbillar jag mig att känna vissa saker, for att känna. kännandets skull. som om man är overklig annars. kanske. tar saker jag inte är och gör fiktiva problem till mina egna. hittar pa känslor. tramsar mig. vilket är sadant som bara crazy people gör. sa, enough is enough.
nu ska jag värma rester, MMMMMMM! fyrahundra ar gammal indisk gryta, hello heaven.

Inga kommentarer: