18.7.07

god is on my side cause I'm the child bride.



jag har en plan.
jag älskar att ha planer, det känns lite tråkigt, men det är så. love it.
det bästa är när man har utkristalliserat planen, hälften är vunnet och det pirrar i magen av allt det goda that is to come.
i korta drag går den ut på att jag i september åker till paris och stannar till strax innan jul, det är min fulla övertygelse att jag då kommer tala flytande franska vilket får mitt hjärta att stanna av upphetsning. som om jag var en fet man som knullade.
i sverige firar jag idyllisk jul med någon av mina familjer och får fina julklappar, alla kommer också älska mina frankrikeimporterade presenter vilket kommer vara roligt.
efter nyår, som om jag har tur inte kommer vara årets tråkigaste dag den här gången, kommer jag börja praktisera på en reklambyrå samtidigt som jag gör mina ansökningsprover till berghs. lönen kommer ams betala, eftersom det bara räcker till hyran kommer jag leva på luft och kärlek=smal.
efter sommaren, som kommer vara fantastisk, flyttar jag till stockholm och påbörjar den två år långa copywriterutbildningen.
mitt liv i ett nötskal.
and I think I like it.

Inga kommentarer: