30.7.07

it's a minor disaster.

fast det var inte sant och det var inte sant för i lördags köpte jag vinrödbruna bruno magli pumps på myrorna för 200 pix och de är perfekta. perfekta! hot!
och så var det drama och dans och killar som bokstavligt talat stötte på mig och en som tisslade som en trettonårig tjej med sin kompis om huruvida han skulle fråga om jag ville dansa eller inte.
ehh.
ursäkta, får jag lov?
hur tänker man?
när jag dessutom råkar sitta bredvid honom och hör vartenda ord.
ibland känns det som om jag brinner upp inombords av raseri för att alla är så hjärndöda och cp i huvudet.
det gör mig också ursinnig när asskitfula killar tror att, vadå, de ska blända mig med sin personlighet? hypnotisera mig att ligga med dem?
som om att de inte ens fattar att vi spelar i olika ligor. christ.
kanske tycker de att det är värt att chansa.
vilket jag borde kunna tycka är beundransvärt men såfort någon med ett ansikte som elefantmannen kommer fram och stönar ur sig en torftig icebreaker vänds all välvilja till aggressivitet och mina knytnävar blir helt vilda inuti.
eww.
fast det var roligt ändå, mehdi var söt.

Inga kommentarer: