27.7.07

let's get this party started right, let's get drunk and freaky fly.

tid finns inte på kontoret.
det är en oöverskådlig oändlighet som sträcker sig åt alla håll samtidigt.
jag gör hemliga ärenden till toaletten och förrådet där jag sliter mitt hår och gör konstiga ljud.
raidar barskåpet. och trycker choklad i varje tillgänglig öppning.
tuggar naglarna och spottar fradga.
börjar tänka, hmm, internetshopping...
känna den brinnande lusten i fingrarna, vilja hyra eskortservice, tänka vadsomhelst men inte detta.
perez börjar ju inte uppdatera förrens vid två någon gång, och att sätta allt sitt hopp till honom är också ganska risky.
jag behöver backup planer, och helst ingenting som inkluderar oral stimulans.
mitt mål och dröm är ben som amy winehouse.
och dyra, dyra skor.

Inga kommentarer: