18.8.07

get down on your knees and beg like a dog.

jag är trött.
klockan fem i morse vaknade jag nämligen av att arnie grape och hans vänner gick förbi på min gata och skrattade som...som utvecklingsstörda.
det var helt vansinnigt.
de spydde ur sig sina skrattsalvor och studsade fram mellan bilarna som flipperkulor.
jag hoppas att han inte var retard på riktigt.
att han bara supit sig till efterblivenhet.
vad för slags hemförhållanden skulle det visa på, om föräldrarna lät sin förståndshandikappade tonåring springa omkring med sina ohängda vänner fem på morgonen.
gud.
hatar den jävla jävla festivalen.
när jag var åtta och bodde på tegelgårdsgatan kastade någon på gatan in en smällare på mitt rum. under festivalen, såklart.
en gång såg jag också en fyrverkeripjäs explodera i en barnvagn.
fast det var på nyår på möllevångstorget.

Inga kommentarer: