16.8.07

this game is called survival.

en rolig sak jag hållt tyst om är att när jag var i falsterbo senast och letade som en galning efter något jag glömt bort hittade jag en tub klick och boken "orgasmera mera".
det kanske är taskigt att berätta det, så jag säger ingenting mer.
eller, poängen är att jag är så rolig och öppen för föräldrasex.
nästan alla jag vet kräks i munnen bara av tanken men vaddå då?
och tro mig, jag är den minst avspända människan på jorden och så långt man kommer från sådär hippiemysig med bart underliv och bara, såhär skapade naturen oss och ingenting är äckligt.
tvärtom, allt är äckligt!
smuts i badkaret, smör på fingrarna, konstiga dofter och äckliga bilder i tidningar på naturister.
naturister.
börjar gråta när jag tänker på det.
medelåldriga nakna kroppar som bara jamen, naket är ingenting sexuellt, och nej, när man ser ut som ni är det klart ingen blir kåt av att se er skumpa omkring.
man blir botad från sin sexualdrift. det spelar ingen roll vad freud säger.
det är likdant med alla program om uddasex på trean och femman, alla ser ut som genpoolens bottenskrap, varför?
för att deras partner är så ful att de måste byta till en annan elefantman med jämna mellanrum?
I don't get it, om man är snygg och vill swinga då? vart går man då?

Inga kommentarer: