21.8.07

tonight I'm gonna rest my chemistry.

en sak jag tror om mig själv som absolut inte är sann är att jag är lika dödsfarlig som modesty blaise. att jag kan döda med händerna och fötterna och knäna och armbågarna och huvudet och öronen och låren och brösten.
ibland är jag så nära att pick fights med människor bara för att få beat them up lite, egentligen är det ju jag som skulle få på öronen. förstås. jag väger för fan femtio kilo.
i förrgår gick vi förbi fem stycken nazis. inombords grymtade jag som en gris i panik. oink oink oink oink.
tänkte upproriska tankar och gjorde slarvsylta av dem. såg framför mig hur de grät som barn utan julklappar på julafton. ho ho ho, finns det några snälla barn här? nähä, bara framtida nassar. arrivifuckingderci.
en gång lovar jag att jag kommer glömma skilja på verkligehet och fantasi, putta på den största killen och bara, din tjej ser ut som om hon har en fitta i ansiktet. how convinient.
som chihauhaor, skäller värre än de bits. kaxiga skithundar.

Inga kommentarer: