10.9.07

fittahelvetekukhorsskitjävlacpmissfostersär.

det känns som om mitt liv faller i bitar bara för att den jävla skithögen till dator gör det.
vad ska jag göra nu, liksom?
inte titta pa film och inte kommunicera med nära och kära (nära, kära?) iallafall.
säljer gärna min själ till djävulen, lanar gärna ut fittan till gubben pa supporten bara den startar igen, bara jag kan använda den, bara jag slipper sitta här i jävla paris helt själv och undra vad som händer hemma.
var tvungen att handla accessoarstrumpor, fyra par, bara för att att fa tänka pa nagot annat.
och ja, jag erkänner, i förhoppningen att allt skulle vara bra och som det ska när jag kom hem igen.
hahahahaha.
vill dränka mig, hänga mig och tappa mig pa allt blod samtidigt.
ringde mamma och grät.
om hon inte skickar en ny med ups eller nat gör jag henne arvslös. dotterlös.
om du tycker att det här verkar överdrivet, proportionslöst, som mycket väsen för ingenting, att jag verkar vara ett bortskämt barn utan perspektiv pa saker och ting har du aldrig varit strandad i främmande land och du har uppenbarligen ingen dator.
jag hatar dig.

Inga kommentarer: