9.9.07

well I made you and now I take you back.

silly me hade ju glömt det dåliga med att ha internet bara ett klick iväg.
att man loggar in på hotmail och finner inkorgen....tom.
jaha.
liksom, vad gör du en söndag klockan två?
varför tänker du inte på mig?
undeförstått, som jag gör.
som jag tänker.
som jag längtar.
vi kan fortsätta, som jag förgås over here, och du gör, ja vaddå? over there.
och det här är inte jag, det här är den hysteriska, den svartsjuka, den misstänksamma, den deprimerade, den förtvivlade flickvännen.
hon som känner sig försmådd.
hon som drömde att du skulle åka med dina kompisar till kanarieöarna istället för att komma hit och hälsa på.
hon som vaknar med ett styng av besvikelse varje helgmorgon för att du inte tänkt på henne i ett ögonblick av berusad längtan.
inte jag alltså.

Inga kommentarer: