25.10.07

two years for two nights. it makes no difference to me. but what do I know?

det slog mig att om tanken är att jag ska flytta till min alldeles egna svindyra lägenhet med toalett ute i trapphuset kanske det är på tiden att spara och hålla i slantarna.
funderar följdaktligen på om det är läge att lämna tillbaks dagens shopping?
boooring.
men tänk, min lägenhet under takåsen och utsikt över andra parisiska tak och skorstenar och den miniatyrstad som de utgör.
så vansinnigt romantiskt.

är också svårt beroende av herman düne, hör ni det?
spår nummer tio är grejen!
får andnöd av tanken på den jävla låten. magen snörper ihop sig på mindre än en sekund, det känns som om jag inte kan stå, inte kan finnas för att den gör det. I'm not worthy och allt det där.
ahh.
ahhhh.
lyssnar på den nu, dör samtidigt om och om igen.
sedan tar den slut och jag trycker igång den igen och sedan efter fyra gånger på rad kanske jag byter en snabbis till fyran och bara saknar den på en gång.
dör ännu mer när han, när det återstår ca 40 sekunder uttalar country count-ry. som han är på väg att säga county. ahh. dör! dör!!!
(torsdag! kväll!)

Inga kommentarer: