22.10.07

what do you pray for when your drawers are empty?

ändrad relationshipstatus på facebook och that's it.
så...smärtlöst.
så...modernt.
och nu då?
ingenting.
pandavideos i mailen och lite grey's anatomy i posten, tack och hej.
men vad har jag för rätt att klaga på det, kanske är det tillochmed meningen att jag ska vara tacksam, inga smetiga känsloyttringar, inga nattliga samtal som ber att "ta mig tillbaks", inga förbannelser, inget något.
snabbt och smärtfritt avlägsnande bara.
singel.
vad ska jag känna tycka om det, vad får jag lov att tycka?
jag vet inte riktigt, ingenting antagligen.
det är ju mitt fel.
men lite är det som när man bett om något och när man sedan väl fått det upptäcker att det kanske inte var helt lyckat ändå, och plötsligt står man där och kan inte göra något åt det.
och man bara, vänta nu...
fast det är ju ingenting som väntar.

Inga kommentarer: