22.10.07

and now the aching in my heart amuse me and the memories of you confuse me.

jag gör sådant jag är bra på.
promenerar skitlångt och lyssnar på musik och köper dyra hårprodukter och handkräm och ansiktsvatten.
sedan obsessar jag lite i halvlek för att sedan ja, men fuck it. fuck you. fuck me. allt. fuckfuck.

ikväll ska jag träffa ida och vi ska på quizznight och om vi inte vinner champagneflaskan kommer jag köpa en ändå. (eller inte. kanske.)

på triptyque i lördags träffade jag en skitläskig tjej från svedala som går i samma conferencegrupp som jag i skolan. hon har spionerat på mig, I know it. asläskig var hon. vägrade lämna mig ifred. ville veta allt om vad jag gör, vart jag går, vart jag är.
jag bara...mm...det finns så många ställen...hon bara, ja men vart? vart? jag bara....mm, runt bastille? hon bara,. ja en tjej på internet klippt sig likadant som mig (obegripligt, hon såg ut som en femårig pojke i frillan). vad ska man svara? jaha? hatar HATAR när folk berättar knepiga saker för mig och man inte kommer därifrån, bara hmmar och mmmar och ler nervösa ansträngda leenden och väntar på att någon ska rädda en därifrån. på hjälp som aldrig kommer och tillsist kan man bara mumla något om toaletten eller mina vänner och diffust peka i någon riktning som är bortåt.
eww.
och ful var hon!
hatar hatar metallicjävlaleggings från american apparel. måste alla andra älska det helt försent? inte fatta att det är dags att elda dem nu när det är oktober och man ska plocka fram höstgarderoben.
jag kör helhjärtat på arkitektlooken nuförtiden, klär mig så nedtonat och svart/grått/vitt/mörkblått att jag knappt syns. jag orkar fan inte synas.

vill bara lägga mig under löven i tuilerierna och lukta på luften.

Inga kommentarer: