8.11.07

mother, am I good looking?

för, saken är.
jag har ju aldrig varit snygg.
right?
det var ju johanna och zari och sedan amanda och de som var snygga.
inte jag, oh nej.
kanske efter att man lärt känna mig.
hahaha.
min mamma tycker det.
hahahaha.
och sådär.
och nu känner jag mig dum, som om jag fiskar efter någonting, typ kom igen, lämna en kommentar och berätta hur gorgeous jag är.
men ärligt, jag har fan aldrig känt mig snygg.
ingen har sagt att jag är snygg.
det var ingen som raggade på mig. någonsin. när jag var sextonsjuttonarton och det kändes asviktigt.
zari bara "ehh...jag fattar inte varför."
hahahaha.
och nu kan jag inte avgöra om det är jag som har fel.
om jag är en sådan tjej som var ful när hon växte upp och inte fattat att hon blivit snygg och nu är dödens lammunge i alla hungriga raggares ögon.
en sådan som alla shallow hal's drömmer om.
eller kanske var jag inte ens ful från början.
kanske var jag bara så jävla otrevlig och ointresserad och glasögonprydd och trist att ingen orkade stöta på mig för det fanns ändå ingen väg in i mina järntrosor.
eller så är jag fortfarande ful.
jag vet inte.
det känns konstigt.
jag är inte alls ett med mitt ansikte.
vi har nog inte riktigt växt ihop än.
(jag har tolv kommentarer hittills. 21 av 150 personer kallar mig en favorit.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag var kär i dig minns jag och tyckte du var den snygga och charmiga i ditt entourage. dessvärre var jag även tvåa i mitt entourage, eller kanske trea beroende på hur man ser det. menmen, fick en glimt och du är fortfarande het och spännande.

poorandaging sa...

what? vem är du?