12.12.07

hi how do you do? I wanna do that too.

andra saker jag inte kunnat sluta tänka på, först scenen i oc när marissa säger till ryan att hon älskar honom och han svarar "...tack" det andra är när han i tredje säsongen ska berätta för lindsay om första gången han såg marissa och förklarar om hur han kom åkandes förbi hennes hus och så stod hon där, rökandes en cigarett, och var den vackraste flicka han någonsin sett. han har något drömskt i blicken, tills han inser vem det är han pratar med och föga trovärdigt lägger till- tills jag såg dig då, alltså...ehh..
han säger alltid tack till mig.
"åhh, det var snällt, tack för dina trevliga ord."
jag känner mig såklart lite som en idiot, jamenoookeeejsåatteh hrm hrm, nu då? vad händer nu då?
hjärnan letar aktivitet febrilt för att kunna ignorera näsknäppen. låtsas som om ingenting.
kanske är det en språklig grej.
ett glapp.
och förresten, alla vet ju att de där fransmännen är jävligt artiga.
phff.

Inga kommentarer: