12.12.07

I keep my secrets stashed in the drawer.

gud.
mitt hjärta sväller som om jag är sjuk.
på riktigt.
som om jag är en svettig man på två trehundra kilo.
jag....älskar.
älskar.
han plockade upp en burk mandelpuré ur väskan och jag gick i miljoner bitar för hela paris att se.
igår skrattade jag åt honom för att han kladdar när han äter.
men vad spelar det för roll.
när han om och om igen får mitt huvud att snurra, när jag känner hans doft och inte kan tänka klart, när jag vill höra allt han har att säga, när jag inte kan vara nära nog, när saker är som det alltid var meningen att de skulle vara.
sedan grät jag i kudden och ångrade mig mer än någonsin och skickade panikmeddelanden,
du är fantastisk!
ät hur du vill!
och idag mandelpuré.
jag skrapar mig själv från golvet.
allt är stillestånd och hyperhastighet.
imorgon har vi en dejt.
jag kan inte vänta. verkligen, kan inte.

Inga kommentarer: